woensdag 25 maart 2009

Monique gaat het pieterpad fietsen.

Woensdag 25 maart.
In december besloten dat ik voor A S isters Hope het pieterpad ga fietsen 574 km vanaf 2 april dit als alternatief omdat ik de wandeling in oktober niet kan lopen.
En ik wil geld blijven inzamelen want preventief onderzoek is heel hard nodig.
De slaapplaatsen zijn geregeld.Van Mijn schoonmoeder een donatie kaart voor vrienden op de fiets gekregen. Je slaapt dan in huiselijke kring voor 18 euro en een ontbijtje.
Het geld stroomt weer van alle kanten binnen. Mijn tassen verkopen goed. En het sponsorproject loopt ook goed mijn schoonzus heeft zelfs 190 euro bij elkaar gekregen .Dit dankzij de klanten van Misty Morning geweldig. Statiegeld bonnetjes bij A-H in Soest loopt goed.
De teller staat nu op 1592,o6!
Vandaag is mijn fiets naar de fietsenmaker voor onderhoud en de spaarpot is gemonteerd.
Nu is het bidden voor mooi weer want dat is toch wel een belangrijk iets als het maar droog is.
jullie kunnen ook op mijn hyve's http://babsenbalou.hyves.nl/ kijken.

1 opmerking:

Tineke zei

Hallo Chris en Monique.

Hoe gaat het met jullie?
en waar zitten jullie?
Een hele goede vakantie
groetjes Tineke (albron)