maandag 6 september 2010

Ons hotel in onderhoud

Na ruim 3 jaar reizen met de vw exclusive moest er onderhoud komen. Een nieuwe bestuurders zitting ,zit chris ook weer recht Een draadboom in de deur helemaal vervangen ,ramen en slot ging soms niet meer openeen nieuwe was te duur dus alle draaden vervangen en alles werk weer.De zekerings kast moest er uit voor de draadboom en daar zag ik lekkage aan koppingscilinder dus ook vervangen,gaat nu stuk lichter.Olie en filter ook gedaan dus weer klaar voor de volgende 30000 km.Riemen zijn laatst al vervangen door vw campercentrum.De fietsendragers is ook gemaakt stom gezicht een camper zonder fietsendrager.Ook de binnen kant is weer eens onderhanden genomen gepoets dus alles is weer netjes.
De steenslag van Turkije aan wielkastrand wordt ook gespoten,en de band die na Marokko vierkant was geworden is besteld,Michelin is niet zo snel met een oplossing dus even zelf gedaan.
We gaan 24 sept richting Spanje nog even een zonnetje opzoeken. We willen lekker fietsen en wandelen in de buurt van de Pyreneeen.

4 opmerkingen:

tiny&frans zei

wij wensen jullie mooi weer en een fijne vakantie in zuid frankrijk in de pyreneeen

nanja zei

Hoi. Leuk jullie verslagen te lezen! Daar kan ik wat mee. Ik ben me aan het orienteren om een keer met de camper en 2 hondjes naar Marokko te gaan. Ik vroeg me alleen af of dat kan als vrouw alleen en hoe je kunt voorkomen dat men drugs onder je camper stopt. Ook het eten, de hygiene, valt wel mee geloof ik. Ik had gehoord van vlees vol met vliegen wat je kunt kopen. .. En ik begreep dat jullie gewoon je watertanks hebben gevuld..
Hele fijne campervakanties en hartelijke groeten van Nanja

pietstok zei

Een fijne vakantie toegewenst in frankrijk!

Sweetdeal

Bryan zei

Leuk hé!