dinsdag 3 november 2009

weer thuis

wat een kou ,we zijn weer thuis bo had alles mooi schoongehouden,de honden waren in topvorm,ze is echt volwassen aan het worden ,we mochten wel weer weg van haar.De post was wel een hele stapel ,de tuin een bende ben er wel even zoet mee maar ik weet wel een goed tuinmannetje?De camper is ook weer leeg en schoon dus even rust. De foto,s zal ik spoedig online zetten.

Ik wil iedereen bedanken die ons gevolgt en gemaild hebben ,ook wil Henk Tan mijn dienstindeler van connexxion weer bedankt voor mijn verlofregeling.Albron is ook medewerkend geweest dus ook bedankt.

chris en monique

1 opmerking:

tiny&frans zei

heb jullie blog gelezen jammer voor jullie dat het nu afgelopen is jullie hebben veel gezien en leuke herrinneringen er aan.Wij zijn blij dat jullie weer heel thuis zijn en datjullie het fijn hebben gehad.We heb al een paar keer proberen te bellen, niet thuis.Wat we willen zeggen (Welkom thuis)
liefs jullie moeder en frans