woensdag 16 september 2009


Maandag 14 sept Naar Cappadocie.
We komen aan op de Kaya camping in Cappadocie. We gaan lopen door de kloof en het is bij elke bocht weer een bijzonder uitzicht. Er is zelf een thee tentje. De eigenaar gaat met zijn motor tot hij niet verder kan en gaat dan te voet verder. Als we terug komen op de camping bespreken een ballon vaart nu hopen dat het wel door gaat.
Dinsdag 15 sept. Fietsen . En het weer slaat om.
Het is mooi weer en we gaan fietsen eerst door de kloof Chris vind het prachtig ik soms best eng. Het lijkt hier en daar wel net of je door een gootje fiets met aan 2 kanten rotsen. We gaan helemaal om de berg heen en dat is soms een pittig kolletje. Maar echt de moeite waard want we zien weer hele andere dingen als verleden jaar. We eten in een dorpje wat. Nu met de rameldan is het wel overal stil in de eettentjes. s’Avonds komt de campingbaas ons vertellen dat het beter is om de ballonvaart nog een dagje uit te stellen want de verwachtingen voor de volgende ochtend vroeg zijn slechter. Goh wanneer heb ik dat meer gehoord. Ik zei al tegen Chris we krijgen nog eens een verbod om hier te komen.

4 opmerkingen:

tiny&frans zei

zo als we lezen zitten jullie weer midden in de rammeldam.Spannend hoor als we jullie verhalen lezen die foto met je fiets wat is dat lijkt wel zout of vergis ik me eigen ,we hebben in hollywood een poster gekocht van Michel Jackson voor jullie vrienden hier loopt ook alles op rolletjes zitten nu bijna in arizona

tiny&frans zei

Wat de ballon vaart betreft denk ik dat ze jullie niet mee willen hebben ,misschien maar beter zo kunnen jullie ook niet vallen liefs je moeder

Unknown zei

hey vakantiegangers
doen jullie een beetje rustig aan met die lui daar ?ene chris niet te boos kijken oke hihi
groetjes Marjan en andre

tiny&frans zei

waar zitten jullie toch al twee weken niks meer op jullie blog.
hopelijk alles goed met jullie
jullie moeder en frans