zondag 12 oktober 2008

dierendag bril monique wordt door hond gepikt.


Zaterdag 4 okt Dierendag!
Ik hoop dat Bo er aan denkt om de honden een extra knuffel te geven maar Bo verwend en knuffelt ze al veel te veel dus dit komt wel goed.
We blijven want het is mooi weer. We lezen en luieren lekker op het strand. Er loopt een hond op het strand en die vind het wel gezellig om met Chris te zwemmen geen gezicht. Ik ga drinkwater en een koekje voor hem halen en dit smaakt hem goed. Met mij wil hij niet zwemmen en als dank voor het koekje pakt hij mijn zonnen bril in zijn bek en loopt weg! Ik erachteraan want het is een duur verjaardag cadeau maar Chris moet er aan te pas komen en lukt het uiteindelijk om de bril te pakken wat een maf beest. Een paar tellen later valt hij op het strand naast me in slaap. We gaan voor het eten nog een rondje door het dorp. We worden helemaal gek van de muggen en nu hebben we een spuitbus gekocht dus hopen dat ze nu massaal dood neer vallen (en dat op dierendag.)

Geen opmerkingen: