dinsdag 28 oktober 2008

koffie 3 euro




Maandag 13 okt
Pas om 10.00 wakker dat betekend dat ook al staan we vrij ons wel veilig voelen. We rijden een prachtige route via Ioannna naar de kust en vinden een camping aan het strand in Parga. Onderweg in de bergen was het behoorlijk koud. En ik heb mijn lange broek maar opgezocht maar met een stralende blauwe lucht en zon is er niets aan de hand ook kun je zien dat de herfst nu echt begint en dit geeft wel mooie kleuren aan de bergen dit hadden we nog nooit gezien. Om 17.00 verdwijnt de zon achter het bergje en dan word het wel fris. En met de schemer komen de muggen en hier word ik echt schijtziek van want ze prikken dwars door je kleding. We gaan lekker in bed een filmpje kijken.
Dinsdag 14 okt.
We lopen met onze Duitse buurman mee naar het dorp en dit is een mooie route dwars door een olijven plantage en de bomen hebben zelf allemaal kleine holletjes in hun stam gemaakt zodat ze hier water in kunnen bewaren zo knap weer van de natuur. Het is een leuk Grieks dorp we doen boodschappen die weer door een andere buurman die we treffen bij de supermarkt mee naar de camping gaan scheelt weer sjouwen. We lopen een beetje rond in het dorpje de prijzen hier zijn echt niet normaal 3 euro voor een koffie! Soms vond ik Turkije duur maar dat neem ik nu terug . We vinden de weg terug niet helemaal vlekkeloos maar we komen er uiteindelijk wel. We gaan nog lekker op het strand liggen de zee is wel koud maar ik duik er toch maar in. Nu kan het nog want morgen moeten we toch echt naar de boot!

Geen opmerkingen: