zaterdag 20 september 2008

slapen met honden bewaking


Eerst lekker in de zee gezwommen want die hadden we toch voor de deur! En op het strand met de jerrycan ons afgespoeld er was toch niemand. Bij een benzine station diesel en water getankt bandenspanning nagekeken en de auto word als extra service gewassen( was ook helemaal niet nodig) Op weg naar Samsun het stadje was niet zo bijzonder maar de boulevard weer wel er was een fietspad van wel 5 km lang langs allemaal parkjes en een monument ( de zoveelste ) van Ata Turk. Op weg naar weer een camping daar aangekomen waren we de enigste het seizoen loopt ten einde. Van Chris mocht ik niet naar het toiletgebouw! En daar betalen we dan 5 euro en 70 cent voor. We hebben wel lekker buiten met kaarslicht gegeten en daar na maar een film gekeken pas de tweede want we zijn druk ik heb ook nog geen boek gelezen ja reisboeken met info over wat en waar we allemaal nog gaan zien.Zondag14 sept eerst een echt zondagontbijt met eitje en croissants ui de sizaspan wat een luxe ik wilde wel zwemmen in de zee maar ik zag kwallen voorbij komen en toen ik er een langs mijn been voelde was ik er klaar mee dus toen maar onder een hele bijzondere douche hij was buiten en koud tja je moet er wat voor over hebben om te kamperen in Turkije je kan hier aan de deze kant ook alleen maar met een camper met minimaal een w.c aan boord rondreizen

Geen opmerkingen: